We zijn trots u te mogen melden dat de partijen CD&V-Nieuw bij de volgende gemeenteraadsverkiezingen opnieuw in kartel naar de kiezer zullen trekken.

“Na de verkiezingen in 2012 volgde er een bewogen periode met verschillende uitdagingen, maar we hebben mooie realisaties kunnen waarmaken. Als lijsttrekker en kandidaat burgemeester van CD&V-Nieuw wil ik dan ook de gemeenschappelijke kartellijst trekken en met een ambitieus team verder werken naar de toekomst.

Voor mij is het belangrijk dat politiek dicht bij de mensen staat. De voorbije jaren heb ik als mens, als schepen en als burgemeester veel geluisterd en weet ik wat er leeft bij de inwoners. Het respect en de dankbaarheid van de mensen die ik hierbij mocht ervaren, motiveert me om mij de komende 6 jaar verder in te zetten.

Samen met de andere kandidaten van CD&V-Nieuw willen wij onze schouders onder dit kartel zetten en er opnieuw voor gaan in oktober 2018. Luisteren, samenwerken en oplossingen zoeken, daar gaan we graag voor. Samen met het schepencollege, de gemeenteraad, het OCMW en het gemeentepersoneel willen we ervoor zorgen dat u er graag woont.
Ik wil mij dagelijks verder blijven inzetten voor onze gemeentes, als u mij daartoe de kans geeft.”

Annick Vermeulen – Burgemeester

“Samen met onze lijsttrekker Annick Vermeulen en een gedreven team wil ik het aangenaam woongevoel en lokale verbondenheid in onze leefomgeving nog meer benadrukken.

Om onze visie in de praktijk te kunnen waarmaken is er nood aan competentie. De afgelopen jaren hebben we hier hard aan gewerkt zodat we onze projecten tot een goed einde konden brengen.

Wij werken graag samen verder aan een vooruitstrevende gemeente!”

Arnold Naessens – Eerste Schepen